Konsultacja przed zabiegiem

Ikonka dla Konsultacja przed zabiegiem

Przed zabiegiem w znieczuleniu ogólnym musi odbyć się w naszej poradni co najmniej jedna wizyta pacjenta i jego opiekuna prawnego.

W czasie tej wizyty przeprowadzana będzie konsultacja stomatologiczna, określająca (jeśli to możliwe) zakres przyszłego zabiegu oraz konsultacja anestezjologiczna, podczas której lekarz anestezjolog no podstawie stanu zdrowia dziecka i przedstawionej, przez opiekunów dokumentacji medycznej określa stopień ryzyka zabiegu. Wtedy też ustalany jest termin zabiegu.

• Na konsultację kwalifikującą dziecko do zabiegu należy umówić się telefonicznie. Nie ma możliwości odbycia konsultacji bez wcześniejszego umówienia się.
  • Na konsultacje dzieci przyjeżdżają pod opieką rodziców lub innego prawnego opiekuna – w innym przypadku konsultacja nie może się odbyć.
  • Koszt konsultacji dzieci, które nie będą miały zabiegu refundowanego przez NFZ wynosi 200 zł.
  • Podczas konsultacji należy OBOWIĄZKOWO przedstawić następujące dokumenty:
    • KSIĄŻECZKĘ ZDROWIA DZIECKA
    • Niepełnosprawne dzieci do 16 r. ż. – orzeczenie o niepełnosprawności.
    • Niepełnosprawne dzieci po 16 r. ż. i niepełnosprawni dorośli – orzeczenie o umiarkowanym lub znacznym stopniu niepełnosprawności.
    • Dokument poświadczający grupę krwi.
    • Karty informacyjne mówiące o przebytych chorobach, prowadzonym leczeniu i aktualnym stanie zdrowia dziecka.
    • Listę leków przyjmowanych w stałym zleceniu oraz doraźnie

W czasie konsultacji rodzice zobowiązani są do przekazania dokładnych i wyczerpujących odpowiedzi na pytania zadawane przez lekarza zawarte w ankiecie „Konsultacja anestezjologa”. Konsekwencje zatajenia istotnych informacji dotyczących stanu zdrowia dziecka ponoszą rodzice/opiekunowie prawni.

Pacjentki w ciąży zobowiązane są do poinformowania o tym fakcie lekarza konsultującego.

Konsultacja ważna jest 3 miesiące – po upływie tego terminu, jeśli zabieg nie odbył się należy konsultację powtórzyć.

Uwaga!!! Dzieci chore nie będą konsultowane

Jeśli w dniu konsultacji dziecko przechodzi infekcję górnych dróg oddechowych lub infekcję wirusową lub infekcję przewodu pokarmowego prosimy o telefon i zmianę terminu wizyty.

• Konsultacja przed zabiegiem - zdjęcie nr 1
  • Konsultacja przed zabiegiem - zdjęcie nr 2